خانه » استمداد از روستائیان شهرستان میانه برای تکمیل دانشنامه آبادیهای میانه

استمداد از روستائیان شهرستان میانه برای تکمیل دانشنامه آبادیهای میانه

همشهری عزیزم!

باسلام و احترام

کتاب “دانشنامه آبادی های میانه” مراحل نهایی ویرایش خود را میگذراند. این کتاب ماحصل سالهای فیش برداری، تحقیقات میدانی و دریافت اطلاعات از روستائیان، ادارات، استفاده از منابع معتبر و مشورت با کارشناسان مرتبط میباشد.

در این کتاب 400 روستای میانه به تفصیل معرفی شده اند و برای هر روستا 40 اطلاعات بصورت دقیق و به دور از کلی گویی ذکر شده است. برای نمونه در باغات و زراعات، تمامی میوه ها و محصولات زراعی آن روستا با سطح زیر کشت هر کدام ذکر شده است. یا در مورد حیوانات اهلی، تعداد هر حیوان ذکر شده است.

در این دانشنامه بیش از 20 هزار اطلاعات ذکر شده است و قطعاً خطاهایی در تلفظ اماکنی مانند کوهها و رودها و دره ها و حتی آبادیها ممکن است رخ دهد یا اصالت و آثار باستانی یک روستا ذکر نشود یا آن روستا چهره ای نامدار داشته باشد که از قلم ناقص من بیافتد. لذا همفکری و مشورت شما، گره گشای من شده و کتابی کاملتر منتشر خواهد شد.

لذا از حضرتعالی تقاضا دارم اگر در مورد روستای خود اطلاعات تکمیلی دارید با تلگرام بنده به آدرس زیر با آی دی : msnaebi در ارتباط باشید تا اطلاعات آن روستا را تصحیح و تکمیل کنیم:

Telegram.me/msnaebi

به ویژه چشم به راه هستم تا تصاویری از نمای کلی روستا برای اینجانب تلگرام کنید.

با سپاس فراوان ـ محمدصادق نائبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
6 سال قبل

سلام و تشکر بابت زحمات حضرتعالی بابت شناسندن میانه شما با کتاب و امثال دهقان فداکار با ایثار و تصمیم بجا و شهيدان با نثار خون و جان خیش